Результати моніторингу якості освіти
Високий рівень навчальних досягнень мають 16 учнів (11,7%), достатній – 43 учнів( 31,3%),середній – 76 учні (55,5%), початковий – 2 учнів (1,5%)
На першому ступені навчається 78 учнів.
Другий ступінь нараховує 113 учнів, якість знань – 43,4%. На високому рівні навчається 11,5% учнів, на достатньому – 32,7%, на початковому – 1,7%. Одинадцять учнів нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».
Учнів на ІІІ ступені – 24. Якість знань 48,9%. На високому рівні навчаються 12,5%, на достатньому -25,0%, на початковому - 0%. Три учні нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». Двох учнів 11 класу нагороджено золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні». Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 5 учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного предмета, на достатньому рівні 11 учнів.
Порівняно з минулим навчальним роком, якість знань збільшилася.
З учнями, які мали слабкі знання були проведені такі види роботи в онлайні: індивідуальні бесіди, додаткові заняття із предметів, індивідуальні заняття. Розглядалось це питання на нараді при директорові й на засіданнях малих педрад, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів. Серед них були названі такі: неякісний Інтернет зв’язок при дистанційному навчанні, відсутність світла, відсутня система роботи зі слабовстигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники, тривожність, часті артобстріли.