A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хотінський ліцей Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області

Віртуальний кабінет практичного психолога

Практичний психолог - Шабло Катерина Олександрівна
Графік роботи практичного психолога

Основні завдання психологічної служби ліцею в умовах онлайн-навчання

  • Сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі навіть у дистанційному форматі, використовуючи інтерактивні методи та цифрові ресурси.
  • Створення умов для формування мотивації до самовиховання і саморозвитку, а також професійного самовизначення за допомогою онлайн-курсів, вебінарів та цифрових профорієнтаційних тестів.
  • Забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі психолого-педагогічного вивчення, використовуючи онлайн-опитувальники та відеоконсультації.
  • Здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному та психофізичному розвитку учнів через віртуальні корекційні заняття та онлайн-тренінги.

Основні напрями роботи практичного психолога в умовах онлайн-навчання

  1. Психодіагностика:

    • Діагностика готовності дітей 1-го, 5-го та 10-го класів до умов онлайн-навчання. Виявлення дітей групи ризику за допомогою онлайн-опитувань та тестів.
    • Діагностика професійної спрямованості учнів-випускників через онлайн-платформи та інтерактивні тести.
  2. Психологічне консультування:

    • Індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями за допомогою відеозв'язку (Zoom, Google Meet) або у формі чат-консультацій.
    • Підтримка емоційного стану учнів під час дистанційного навчання та допомога у подоланні стресу.
  3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:

    • Групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, використовуючи онлайн-тренінги та інтерактивні вправи.
    • Робота з учнями 1-го та 5-го класів щодо підвищення рівня готовності до нових умов навчання.
    • Тренінги з формування професійної спрямованості та розвитку особистісних якостей випускників в онлайн-форматі.
  4. Профілактична робота:

    • Попередження випадків девіантної поведінки (ігроманія, кібербулінг, вживання шкідливих речовин) через інформаційні вебінари та онлайн-бесіди.
    • Збереження психічного здоров’я дітей, педагогів та батьків за допомогою ресурсів психологічної підтримки та платформ самодопомоги.
  5. Просвітницька робота:

    • Проведення вебінарів та онлайн-бесід з учнями з приводу здорового способу життя, кібербезпеки та запобігання насильству.
    • Інформування батьків про особливості психологічного розвитку дітей в умовах онлайн-навчання.

Практичний психолог ліцею в умовах онлайн-навчання:

  • Здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів за допомогою онлайн-опитувальників та відеозустрічей.
  • Визначає психологічну готовність дітей до навчання в онлайн-середовищі (діагностична та корекційна робота).
  • Вивчає рівень адаптації першокласників та п’ятикласників до дистанційного навчання.
  • Профорієнтаційна робота з використанням цифрових платформ, тестів та онлайн-консультацій.
  • Виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства та кібербулінгу.
  • Попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів в умовах дистанційного спілкування.
  • Профілактика суїцидальної поведінки за допомогою онлайн-платформ психологічної підтримки.
  • Попередження торгівлі людьми та інших небезпек в Інтернеті через просвітницькі онлайн-заходи.

Психологічна служба в умовах онлайн-навчання адаптується до нових реалій, використовуючи сучасні цифрові ресурси для забезпечення психологічного комфорту та розвитку учнів.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора